reklamy
PARAMETRY TECHNICZNE SPOTU: • paleta barw: RGB • rozdzielczość: 768x576 (zalecana) lub 386x288 - 72 dpi • długość spotu: do ustalenia
DOPUSZCZALNE FORMATY PLIKÓW CYFROWYCH SPOTU: • spoty reklamowe: .AVI, .WMV, .SWF,
DOPUSZCZALNE FORMATY PLIKÓW GRAFICZNYCH • grafika rastrowa: JPG, JPEG, PNG, BMP, TIFF, RAW, GIF • grafika wektorowa: CDR (do wersji 13), AI, EPS UWAGI DOTYCZĄCE PLIKÓW GRAFICZNYCH DO UMIESZCZENIA W SPOCIE • LOGO – najlepiej w postaci wektorowej. W przypadku loga w postaci grafikirastrowej – powinno być dobrej jakości, w skali 1:1 lub większe (tak by nie zachodziła potrzeba powiększania logo, co powoduje utratę jakości) • ZDJĘCIA / ELEMENTY GRAFICZNE - powinny być dobrej jakości w rozdzielczości nie mniejszej niż rozdzielczość spotu reklamowego, co umożliwi swobodne dopasowanie elementów do potrzeb spotu reklamowego. Wyjątek stanowią elementy graficzne umieszczane w spocie reklamowym w skali 1:1 lub mniejsze.
OSOBA KONTAKTOWA W DZIALE GRAFIKI TIME-MEDIA: Tomasz Sadlok – grafik e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. tel. 602 606 782 |